Nimtro Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Jo, jag undrar om det finns typ någon formulet race bana på CZ. och när man går in i ett varv så får man ett vapen för varje varv. och om det finns det så säg gärna vad det heter isåfall ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Vad är CZ för mod till hl2?? kan du ge mig linken plz? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 31 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Ehhh... kan du förklara bättre för jag förståg inget typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 CZ=condition zero :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Tror ínte att han menar contition zero för han pratar om formulet bana. jag tror inte att det finns bilar man kan åka i på condition zero! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg