Papegojskit Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Hade för mig att Tupac Amaru Shakur var försvunnen, men det står på Wikipedia att han är död och dog på sjukhuset. Hmm, Weird :S Tro inte alltid på internet, barn. Tupac isch dead End of dischchkuschon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Kan ni alla dra härifrån som vill avsluta diskussionen? Det finns inga bevis på att han är död eller att han lever, vi vill få reda på vad folk tror och inte avsluta diskussionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Kan ni alla dra härifrån som vill avsluta diskussionen? Det finns inga bevis på att han är död eller att han lever, vi vill få reda på vad folk tror och inte avsluta diskussionen! Schlutet achv dischküschionechn für mig. Förschtåchr du vad jag menachr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Kan ni alla dra härifrån som vill avsluta diskussionen? Det finns inga bevis på att han är död eller att han lever, vi vill få reda på vad folk tror och inte avsluta diskussionen! Schlutet achv dischküschionechn für mig. Förschtåchr du vad jag menachr? Va gör du här då?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 (redigerat) Nej, han lever inte. Slutdiskuterat. EDIT: Såg ej en viss text där ovan innan jag skrev inlägget. Redigerat 4 December 2007 av Skillet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.