neVah Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 När man är ute och letar efter ett fusk på fuska.se, så varför har ni fixat så det är flera "sidor" med fusk på? t.e.x., jag letar efter "Spel", men för o hitta det, så måste jag trycka på nån av 1,2,3,4,5,6,7, osv. blir ju lite svårare o hitta så, så varför inte bara ta EN enda sida med spelets bokstav? lite svårt o förklara *_* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 För att listan blir ruskigt lång + att de går långsammare att ladda sidan ifall listan är lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Jag håller med quaked_ess, det är jobbigt när man måste byta sida. Ni kan ju kanske använda mindre font och ha allt på samma sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 31 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 ja, för det tar lång tid att hitta på flera sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.