Sweet Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 För att vara en fängelse serie är det dåligt , men man kan titta på det om man har tråkigt. Oz is teh shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Riktigt bra,lite likt lost med spänningen (tycker jag iallafall) men det är bara bra :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Sk*t bra,Den är den bästa serien jag har sätt TIPS: om ni inte pallar vänta ladda hem alla avsnitten. Hur laddar man ner avsnitten??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag tror man går in på piratebay,liknande (en kompis sa nåt sånt till mig iallafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 En kompis till mig gick in på piratebay och laddade ner dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Prison Break pwnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Prison break äger ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Ser framemot kvällens avsnitt: Michael , Sucre , John och de andra internerna planerar att gräva en tunnel ut ur fängelset. Samtidigt gör T-Bag's allt för att inte bli anklagad för mordet på vakten Bob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Jag längtar tills nästa säsong släpps, de första 13 avsnitten har varit underbara att följa. I varje program finns ett litet mysterium men i slutet av programmet visar det sig ofta att man har tänkt fel. Allting slutade så spännande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Det är vell sådär, har sett typ 2 avsnitt.. Orkar inte följa hela serien :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Avsnittet igår var väldigt spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 PontarN: Ännu spännande kommer det att bli kan jag säga utan att avsölja för mycket. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.