isMaNnen Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 jag vill gätte gärna ha ett program så man kan göra 3D modeller! håller på med ett 3D spel fast jag vill ha nått program så jag kan stoppa in lite fiender osv (alltså egen gjord) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 animeringar lr bara bilder på gubbar? 3ds max e la bra, men kostar mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 annars finns det ju poser fast det e inte gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 ac3d finns med helt gratis men man kan nog inte animera tror ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 OKej jag har trial version av 3ds max Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hackex Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Det bästa programmet jag vet skulle nog vara Blender (http://www.blender.org) Det är dessutom helt gratis hur länge som helst, jag har själv använt det länge och jag har bilder på 3D bilder som jag har gjort med det. På deras hemsida finns det dessutom massor med "tutorials". Väldigt lätt att använda, går att göra animationer med det också. Säg till om ni vill se bilder på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 har en fråga jag vill diagna ett spel i 3D har nån nåt pogram så man kan göra trede figurer sen göra så dem rör sig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 (redigerat) har en fråga jag vill diagna ett spel i 3D har nån nåt pogram så man kan göra trede figurer sen göra så dem rör sig?? Sluta gå offtopic... hackex: joo visa lite!! :P Redigerat 6 Februari 2006 av Mellan_mjölken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 offtopic... jag vte ej vad de e vad e de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Hur många år är du? Off-topic betyder att man snackar om annat än med topicen att göra som jag nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 har en fråga jag vill diagna ett spel i 3D har nån nåt pogram så man kan göra trede figurer sen göra så dem rör sig?? det kallas att "animera" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 ok men jag e 11 år har gjort ett eget rpg spel men jag vill nu göra ett med mycket bätre grafik typ 3d kan nån hjälp mig med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.