Mallex Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 C++, nej tror inte det. I alla fall inte så bra filmer, du borde ha ett animerings-program då. Om jag har fel får ni rätta mig (kan inte C++). Då rättar jag dig: Det går absolut inte! Sånt har man model och animerings program till, förstår du Simpsons :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Okey, jag var nästan säker att det inte skulle gå men om jag hade haft fel så skrev jag "tror". Men nu är jag helt säker (om man ska lita på dig förståss :P ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 i c++, kan man göra filmer som typ shrek och ice age där eller? c++ e endast till för spel, program o lite mer :D kan användas till nästan vad som helst inom datorer... men dem filmerna är gjorda i 3ds max :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag har för mig att jag laddade hem en helt gratis verson av något typ openFX1.1 helt gratis men det är ganska stort så om du har modem som jag kommer det att ta ett tag. Den är på 45065KB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 45000kb är inte stort alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.