Hoppa till innehåll

Zelda:ocarina Of Time!


The simsare
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 3 veckor senare...

Lyssna: Man kan ta Shadow Temple eller Spirit Temple först, jag tar altid spirit temple. Vägen till Spirit Temple är bakom Lonlon Ranchen, eller om du går från Lake Hylia så går du till vänster. Det ligger nord öst om Hyrule. När man går dit ska det börga likna Grand Canyon, över en flod finns en trasig bro, du kan skutta dig över till andra sidan med Long Hookshot eller hoppa över med Epona. Resten kommer du nog klara själv. Har du klarat Spirit Temple ska du till Ganon. Ganons slott Kommer du till om du går nor från Marknaden som nu är full med zombies.

 

Om du behöver mer hjälp eller inte förstod säg bara till. B)

Redigerat av Gun Guy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Det finns en i börgan när du går in i dörren närmast fängelset. Gå in där och där är en arbetare. När du räddat han går du vidare. Du kommer ut igen, där finns en gång till vänster om link. Gå in där. När du kommer in ska du till höger, gå fram tills du kommer till en gåmg ut till höger, gå in där. Du kommer ut på övervåningen. Backom kröken finns en vakt vid gången. Försök kolla så du ser henne framifrån med att ställa dig mott väggen och kolla framifrån. När hon vändersig om ska du springa fram bakom kröken och skuta henne med pilbågen så hon dör. Det lättaste stället att träffa henne är hennes jätte röv. När hon är död kan du gå in i gången. Där inne är det 2 vakter som går runt en gryta en våning under. Det finns plankor i taket du kan skutta dig på. Försök träfa den i mitten så landar du på en platform. Från den platformen ska du skutta dig till sista plankan så du kan gå vidare. När du kommer ut kan du hoppa ner och gå in i en gång. Då kommer du du till en stor sal. Där finns en arbetare. Gå tillbaka och klätra up för rankorna. ( Jag kanske inte minns rätt på den här men gör mitt bästa). Klätra up för rankorna och så kommer du up på taket. Från taket ska du hoppa till en platform med en gång. I gången i börgan ska du göma dig bakom en låda tills en vakt går förbi och tillbaka. Gå fram när hon gåt en bitt och skut henne med pilbågen. Gå sen vidare in i gången till vänster, där är sista arbetaren. Eller så skulle du stå vid gången där upe och hoppa till platformen med gången.

 

 

Om du behöver mer hjälp eller inte förstod säg bara till. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

shoo. ja har fastnat på gerdu traing valley ja kommer inte in i rum fem ja behöver tionde nyclken :( hjälp mig nån en bra förklaring tack snälla ja ber er. (ja har ett vad med min kompis om 150 kr att ja ska klara zelda ocriona of time om 2 ve´ckor ja vill inte losa de :blink:

Redigerat av super rangnar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...