sagan-om-ringen-mästare Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 vilken eller vilka age of empires har ni.Jag har of the kings :oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 jag har inget, men det är ganska kula spel, speciellt Age Of Mythologi _______________________________ Den där tacklingen borde ha gett en varning.... eller åtminstone ett gult kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Hade en bränd, men tröttnade på det. Finns ju nya varianter som är bättre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Eller hur :1_rr: hahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Va? Kör Cossacks, fast tröttnat lite på den med. Annars är Stronghold skoj. Eller ett annat spel som jag ej minns vad den hette, som man kunde köra som äldre teknologi till nya, med kärnvapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Va? Kör Cossacks, fast tröttnat lite på den med. Annars är Stronghold skoj. Eller ett annat spel som jag ej minns vad den hette, som man kunde köra som äldre teknologi till nya, med kärnvapen. Stonghold är kul fast jag blev lite trött på det så jag spelar inte det just nu fast de age Of Empires som jag har är: Age of Empires (Det första), Age Of Empires Expantion Packet till först, age Of Empires The age Of Kings och sen Age Of Empires sen kommer jag inte ihåg vad det hetere mer, men det är Expantion packet till The Age Of Kings iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.