Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Death metal Melodic death metal Black metal även blandningar och hårdare än dessa 3 Men USCH FÖR NU-METAL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 HipHop för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag lyssnar på mycket rock och hårdrock. Gillar helt enkelt musik där det svänger mycket i och där trummisen jobbar för fullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag gillar musik där musikerna är talangfulla som i metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Fast d blir alltendel rock å sånnt för mejj oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Indie-pop för det mesta. Ibland också hård rock(Inte hårdrock) som AC/DC. Ibland lite Black Sabbath och Rammstein, och ibland Slayer. Gillar också en del rap och R'n'B. Ett band som jag rekommenderar till alla poppare är Mew. Bra melodier 'n' shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag gillar Iron Maiden, KISS, Hammerfall, Ozburne, Bon Jovi med flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Det ska vara hård metal som Cannibal Corpse och Deeds Of Flesh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 allt, har inte nån spec musikstil. kanske lysnnar lite extra mkt på pop rock typ och techno/trance/dance och sån diskomusik :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. White Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Punk o Rock typ Ac/Dc och Green Day Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.