Backspace Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Vilket företag äger egentligen Sonic just nu? Jag har i alla fall hört av nån att Nintendo köpt han från Sega! Eller är det inte sant? Jag vänter verkligen efter ett svar! :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 SEGA skapar spelen.......Oj SEGA går i Konsoll Konkurs NINTENDO tar över.......Nu blir XBOX OCH PS2 fansen blir rasande "SONIC!" Det finns spel till dom 4 aktiva konsollerna. GBA, NGC, PS2 och Xbox. Min historia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 inte till ps2 men xbox ska det komma till men det var SONIC spelet som bildade SEGA därför altid när man går in i SEGA hemsidan är sonic men i alla meny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 PS2 och Xbox kommer det visst komma atill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 amen det är sonic dx som kommer till ps2 men xbox vet jag att det kommer o spelet heter sonic heroes jag har förhandsbokat det men till GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Det finns inget Sonic DX. sONIC hEROES KOMMER TILL ps2 Och Xbox och GC. oCH gba FÅR sONIC bATTLE. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Men gba har redN ETT SONIC SPEL. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Gba har två Sonic spel! inte ett! Det är sonic advance och sonic advance 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 4 är det om man inte räknar med Sonic Battle. Sonic Advance, Sonic Advance 2, SEGA Smash pak och Sonic Pinball party Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg