Chilli Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) Hej jag behöver hjälp att lägga till textstiler i Photoshop 7!! Hur gör jag det??? Ändrade rubriken så den inte bryter mot §1.25. //epaaj Redigerat 2 Februari 2006 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 ladda ner den font du vill ha, sen sparar du den i c:/WINDOWS/Fonts ska de nog oftast vara... om inte WINDOWS mappen ligger i c:/program... sedan e de bara o vänta lite för datorn o installera fonten, sen trycker du på ps 7.0, och sen bara väljer font Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Vad är front? Ursäkta att jag går off topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 om det är font du menar och inte front så är det samma sak som typsnitt/teckensnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Ok tack för hjälpen!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) om det är font du menar och inte front så är det samma sak som typsnitt/teckensnitt. Och vad är front för något?EDIT:Skrev fel,det skulle vara Front och inte Font. :P Redigerat 3 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Texter!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 front? ehh... font felstavat kanske...? annars är det väl främre delen på något. finns även ett kalsongmärke som heter så har jag för mig... gah back to topic nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.