Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag kommer inte att stanna hemma, man har ju sitt rykte att tänka på. Om alla verkligen skulle stanna hemma skulle lärarna fatta att det var någonting på gång.

• Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Skulle vara ganska kul.

Men jag gör det inte, vill inte få världens utskällning och kvarsittning.. :bah:

Tror ingen är så dum så att man stannar hemma den dagen, om man inte är sjuk på riktigt. :gitarr:

Gäst Tomatketchup
Skrivet

f*n vad töntiga alla e som inte vågar  :evil: skolka :evil:  en enda dag...

en dag gör inget för betyget... och vad missar man på en da om man ser till att alla andra inte är där då...  :bah:

Det är du som är töntig,att du inte bryr dig om dina betyg.Skolka är en j*vla dum grej,gör det du,sen kan du känna hur det är,jag har gjort det och jag mådde skitdåligt av det efter.Jag sa det t.o.m till lärarna.

Skrivet

Det skulle ju va ganska kul att göra det, men det är nog inte nyttigt för mina betyg. Men det skulle vara ganska kul om det kom med på nyheterna. Tänk er, STORA rubriker i tidningarna...

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Du verkar inte gå i högstadiet,för:

1.Du glömmer stor bokstav

2.Du beter dig som ett barn.

3.Du bryr dig inte om betygen.

Skrivet

ja ga har gjort ett par sånna misstag men nu har jag inset att mina betyg är viktigast eller när jag ska få betyg så ska man alltid täka att du får ilket jobb som helst om du får mvg i allt komm ihåg dett jag går i 5 snart 6

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...