Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag kommer inte att stanna hemma, man har ju sitt rykte att tänka på. Om alla verkligen skulle stanna hemma skulle lärarna fatta att det var någonting på gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vim0 Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Skulle vara ganska kul. Men jag gör det inte, vill inte få världens utskällning och kvarsittning.. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Skulle vara ganska kul. Men jag gör det inte, vill inte få världens utskällning och kvarsittning.. :bah: Tror ingen är så dum så att man stannar hemma den dagen, om man inte är sjuk på riktigt. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 f*n vad töntiga alla e som inte vågar :evil: skolka :evil: en enda dag... en dag gör inget för betyget... och vad missar man på en da om man ser till att alla andra inte är där då... :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Hakcer, är du verkligen snart 18 år? Verkar inte som det iaf. Ska inte stanna hemma, tycker ju om skolan. :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 f*n vad töntiga alla e som inte vågar :evil: skolka :evil: en enda dag... en dag gör inget för betyget... och vad missar man på en da om man ser till att alla andra inte är där då... :bah: Det är du som är töntig,att du inte bryr dig om dina betyg.Skolka är en j*vla dum grej,gör det du,sen kan du känna hur det är,jag har gjort det och jag mådde skitdåligt av det efter.Jag sa det t.o.m till lärarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Inte bra att skolka,jag testade det i 3an. Man ska bry sig om skolan om man vill bli rik/eller skaffa ett jobb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Det skulle ju va ganska kul att göra det, men det är nog inte nyttigt för mina betyg. Men det skulle vara ganska kul om det kom med på nyheterna. Tänk er, STORA rubriker i tidningarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Va f*n går ni i låg och mellan ska ni inte bry er... :huh: Men om ni går i åk:7-gymn åk:3 så vafan e ni rädda för lärar na ska ni nogg tenka om :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Du verkar inte gå i högstadiet,för: 1.Du glömmer stor bokstav 2.Du beter dig som ett barn. 3.Du bryr dig inte om betygen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 ja ga har gjort ett par sånna misstag men nu har jag inset att mina betyg är viktigast eller när jag ska få betyg så ska man alltid täka att du får ilket jobb som helst om du får mvg i allt komm ihåg dett jag går i 5 snart 6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Tror inte det. Vad är det som är så speciellt då då? Jag håller med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg