Gäst QuikSilver Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Tror faktiskt inte att det kommer funka, det är ju alltid någon som ska förstöra :)´+ Jag skulle aldrig göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 nää vi kommer inte stanna hemma :( men däremot den 5 eller 6 juni :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 HAHAHA! 27 mars e min födelsedag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 HAHAHA! 27 mars e min födelsedag! Gör det då... palla skolan på födelsedan...men du grattis i förskott... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 6 juni? Det är väl nationaldagen så man är ju ledig ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 13 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 6 juni? Det är väl nationaldagen så man är ju ledig ändå. VTF? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Jupp,nationaldagen den 6 juni. :kung: Då kan du hålla på med dina Fillifionk-grejor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Anledningen till att man ska stanna hemma från skolan e ett test som nån/några idioter ska kolla hur ungdomar påverkas av information å sånnt som dem läser på internet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Min mamma skulle inte låta mej slippa skolan för det lol..kom på nåt bättre, :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Det måste jag skicka vidare på MSN om att man sak skolka den 27 mars :cool: Det vore riktigt coolt om nästan alla på skolan var hemma......... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Haha... Detta e inte första gången ja stöter på detta ryktet. Hade jag stött på det 1 gång, nja... då skulle ja inte bry mig om d så mkt. Men eftersom ja till å med hör det här så skulle ja allt vilja se hur det går!! :cool: Jag går på Sveriges tredje största skola... ska bli väldigt intressant vilka fler man ser gå runt på stan på skoltid :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Haha... Detta e inte första gången ja stöter på detta ryktet. Hade jag stött på det 1 gång, nja... då skulle ja inte bry mig om d så mkt. Men eftersom ja till å med hör det här så skulle ja allt vilja se hur det går!! :cool: Jag går på Sveriges tredje största skola... ska bli väldigt intressant vilka fler man ser gå runt på stan på skoltid :evil: tydligen inte monga det fins för monga pluggisar...men jag ska i allafall stanna hemme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg