Gäst QuikSilver Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Skrivet 11 Februari 2006 Tror faktiskt inte att det kommer funka, det är ju alltid någon som ska förstöra :)´+ Jag skulle aldrig göra det.
Ogri Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Skrivet 11 Februari 2006 nää vi kommer inte stanna hemma :( men däremot den 5 eller 6 juni :D
Hacker Timpa Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 11 Februari 2006 HAHAHA! 27 mars e min födelsedag! Gör det då... palla skolan på födelsedan...men du grattis i förskott...
Gäst The heroin Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Skrivet 12 Februari 2006 6 juni? Det är väl nationaldagen så man är ju ledig ändå.
Hacker Timpa Skrivet 13 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 13 Februari 2006 6 juni? Det är väl nationaldagen så man är ju ledig ändå. VTF?
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Skrivet 13 Februari 2006 Jupp,nationaldagen den 6 juni. :kung: Då kan du hålla på med dina Fillifionk-grejor.
Megaklumpen Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 Anledningen till att man ska stanna hemma från skolan e ett test som nån/några idioter ska kolla hur ungdomar påverkas av information å sånnt som dem läser på internet...
Brawler Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Skrivet 17 Februari 2006 Min mamma skulle inte låta mej slippa skolan för det lol..kom på nåt bättre, :P
ELF Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Skrivet 19 Februari 2006 Det måste jag skicka vidare på MSN om att man sak skolka den 27 mars :cool: Det vore riktigt coolt om nästan alla på skolan var hemma......... :gitarr:
ZeroX_ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Skrivet 24 Februari 2006 Haha... Detta e inte första gången ja stöter på detta ryktet. Hade jag stött på det 1 gång, nja... då skulle ja inte bry mig om d så mkt. Men eftersom ja till å med hör det här så skulle ja allt vilja se hur det går!! :cool: Jag går på Sveriges tredje största skola... ska bli väldigt intressant vilka fler man ser gå runt på stan på skoltid :evil:
Hacker Timpa Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Februari 2006 Haha... Detta e inte första gången ja stöter på detta ryktet. Hade jag stött på det 1 gång, nja... då skulle ja inte bry mig om d så mkt. Men eftersom ja till å med hör det här så skulle ja allt vilja se hur det går!! :cool: Jag går på Sveriges tredje största skola... ska bli väldigt intressant vilka fler man ser gå runt på stan på skoltid :evil: tydligen inte monga det fins för monga pluggisar...men jag ska i allafall stanna hemme
Rekommendera inlägg