Putside Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Men vad ska ni säga till päronen då ? En bra anledning är ju bäst å ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Vågar du inte stanna hemma utan att "säga till päronen" borde du verkligen gå till skolan. (F.övr så tycker jag detta är det dummaste jag hört och ska självklart gå till kolan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 *suck* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 det skulle ändå inte funka.det är aldrig nån som gör sånt.plus:orka förbannade föräldrar och sänkt betyg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 nej tack..skolkar ej.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Nu är det 3 dagar kvar. Tror knappast att det kommer att dyka upp på nyheterna. Dem flesta får faktiskt betyg, och skolkar man en dag, så lär man inte ge bra intryck på läraren. Så nej tack, tänker jag inte skolka pga ett så dumt idé. Tror att jag är ledig den 27 Mars ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Den 27 mars e 3 dagar före min födelse dag, så ja tänker definftivt inte skolka, ja hade inte gjort de även om ja inte fyllt år just då. Dum idé ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Varför just 27 mars? Hörde också i skolan att alla ska stanna hemma och skolka...Nej tack! Vill inte äventyra mitt betyg pga ett så löjlig idé... tror du att du får sämre betyg för att du e hemma en dag..? jag skolkar hela tiden och ja har inte så dåliga betyg :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Varför just 27 mars? Hörde också i skolan att alla ska stanna hemma och skolka...Nej tack! Vill inte äventyra mitt betyg pga ett så löjlig idé... Well, lärarna får iallafall dåligare bild av dig.Speciellt dem som har hyfsat\bra rykten hos dem :rolleyes: Jag är iallafall ledig den 27 Mars ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 På måndag så är det den stora dagen för detta ämne, vi får väl se vilka som är klyftiga nog att inte stanna hemma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 står mellan ett svårt val... ska jag eller inte..? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Jag ska då inte stanna hemma. Har bara en lektion då och det är slöjd som är mitt favoritämne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg