Hoppa till innehåll

Stanna Hemma!

Hacker Timpa

Rekommendera inlägg

• Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Detta går då ut till ni skitungar som säger att detta är 'fel' osv.

BLIR NI SLAGNA HEMMA?!?!?!

1. Era lärare kommer inte , och jag upprepar, INTE att skälla ut er.

2. ERAT RYKTE BLAND LÄRARNA KOMMER INTE TOTALFÖRSTÖRAS. INTE INTE INTE. Ni tror dom är ett gäng 11-14 åringar (ni) som kommer börja böla om ni skolkar EN dag?

Fyfan jag mår illa när jag läser om hur rädda ni är för skolan. Stå på er istället j*vla skithögar.

Jag vill också lägga till att en lärare inte får ändra era betyg pga hur deras 'bild' av er är. Då kan ni ta o stämma skiten ur dom. Ni måste verkligen ta det lugnare, jorden går inte under.

Nån gång har ni nog skolkat, alla har gjort det NÅGON gång. Hur slutade det? Kom pappa, assisterad av läraren hem till dig med en fet j*vla byrå o slog skiten ur dig? Nej.

Väx upp j*vla skithögar.

Redigerat av Hemlock
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta går då ut till ni skitungar som säger att detta är 'fel' osv.

2. ERAT RYKTE BLAND LÄRARNA KOMMER INTE TOTALFÖRSTÖRAS. INTE INTE INTE. Ni tror dom är ett gäng 11-14 åringar (ni) som kommer börja böla om ni skolkar EN dag?

Fyfan jag mår illa när jag läser om hur rädda ni är för skolan. Stå på er istället j*vla skithögar.

Hmm jag blir givetvis jätteuppmuntrad att stanna hemma imorrn när jag blir kallad Skithög
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Well, och hur tror ni att massmedia ska får reda på detta?

Ska några representanter för skolkarna gå dit och upplysa dem att dem ska skolka ?

Well, idag är det 27 Mars och jag sitter hemma medans ni är i skolan. ^^

Få se ifall det blir något " rekord ".

Hemlock: Man behöver inte bli slagen hemma för att undvika att göra något sådant, utan det är den som kan tänka och är smart nog att inte följa efter ett så korkat idé .

EDIT! Jag är hemma för att jag är ledig, så tro inte att jag är en skolkare !

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta går då ut till ni ___ som säger att detta är 'fel' osv.

___ jag mår illa när jag läser om hur rädda ni är för skolan. Stå på er istället ___ ___.

Mmm... Men jag trodde att betygen skulle gå ner lite om man skolkade, men det gör det tydligen inte. Men tyvärr glömde jag att skolka idag. Fast det skulle jag nog inte gjort endån. Redigerat av Fusk Katten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...