Cryo Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) Var får man det bästa fiskespöet? och hur gör man lättast för att få tag på wailord? I emerald alltså!! Redigerat 3 Februari 2006 av Cryo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Fiskspöet ligger i Mossdeep City,och Wailord är på Route 129,fast det är enklare att träna upp en Wailmer till level 40. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 tack så mkt.. men asså var i mossdeep? hur fångar man en wailmer snabbast då? surfa eller fiska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Han är väl någonstans längst uppe i väst eller öst. Och när det gäller Wailmers så fiska.Med Super Rod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Fiskaren är i ett hus nordöst om Mossdeep City. Du får Super Rod av honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 I mossedeep city ett litet hus brevid det stora huset som heter space center. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 jag har hittat rodden nu men jag får ju bara upp Sharpedos.. och oftast misslyckas jag med att få upp betet.. hur gör man egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Du ska trycke när det står: oh a bit eller nåt sånt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Sen står det oh a bite några gånger till. Tryck A varje gång det står så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Sen står det oh a bite några gånger till. Tryck A varje gång det står så. Japp :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Men om man surfar i vattnet några vägar bort från stan som "flyter", kan man hitta Wailord vild i level 28. :D (Jag skämtar inte!!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Om du trycker A varje gâng det kommer upp oh a bite kan du fâ upp den enklare. Om du hitta en vild fânga den, trötta ut den först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg