Eric_H Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 ruby-king: Det är där man fångar Wailord. Så det är inget märkvärdigt med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Ja , det är effektivare tycker jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 ja men den e ju inte så svår att fånga...? :huh: på sapphire i alla fall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag har dock aldrig mött Wailord vild till havs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Jag har dock aldrig mött Wailord vild till havs. Det har jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 har du inte JJ? den har jag mötte jättemånga gng... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Wailord har jag aldrig fått syn på... Har bara letat på Emerald i och för sej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag tycker att det går snabbare med att träna Wailmer till Wailord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 ja fånga min wailmer med lv. 34, sen träna ja honom till en wailord, nu e han på lv. 44, ja orkar inte träna honom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 hehe, jo det kanske går snabbare att träna han, jag kanske har haft jättetur när jag har mött han... jag vet inte :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jag möter han typ hela tiden (nästan iaf) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 joo, ja har också mött honom (wailord) vild, men om man vill fånga alla pkmn så e de effektivast att fånga den första i evolutionen, ock utvecla den till den sista i evolutionen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg