Spikey Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) 1. vilken du vill men bäst med master ball 2.skit i battle frontier det ger dej ändå inget man behöver förutom suddowodon som man fångar längst åt höger med en vatten kanna. den e bra. Man kan köpa saker med Battle Points som man får när man klararBattle Tower, Dome, Arena, Palace, Factory, Pyramid och Pike så det är visst bra att klara Battle Frontier. :angry: Redigerat 7 Februari 2006 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Omöjligt att möta Latios i pokemon shappire. Jag gick där han var men sen kollade jag på kartan så flydde han därifrån. Gick inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Det är faktiskt omöjligt att möta Latios på Sapphire. Honom möter du på Ruby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Det är faktiskt omöjligt att möta Latios på Sapphire. Honom möter du på Ruby. Nä, det är inte omöjligt. Man kan använda AR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Jag menar utan AR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg