haylin90 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Är det nån som gillar Dino Jelusic??? :D Det var han som vann JESC* med låten Ti Si Moja Prva Ljubav!! Han är iallafall jätte bra tycker jag!! :) *JESC = Junior Eurovision Song Contest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
@lex Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Han är såååå bra! Han har förresten inte svarat på mitt mail som jag skickade till honom för ett tag sedan... (trist)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haylin90 Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag har oxå skikat ett mail...Men det var bara för nåra dagar sen!!! Har du skikat mail om att bli medlem i Fancluben??? Det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 jag tycker inte han är så bra, jag håller mig till takida jag.. :) _________________________________ "Har du någonsin gått in i ett rum och totalt glömt varför du gick dit? Det är så en hund tillbringar hela sitt liv." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag tyckte att Belgien var absolut bäst i Junior ESC. Alla andra var rent ut sagt usla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 k3ng4 håller med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haylin90 Skrivet 29 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Jag håller inte med dig k3ng4.... Den ända som var bra var ju Dino!!!! Han var bäst.. E föresten med i hans Fanclub nu!!!:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 För att han är snygg eller för att han är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Han är dålig. Alla var dåliga och kommer inte bli bra!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag tyckte att Belgien var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haylin90 Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Han var bra!!!! Nån mer som mer gillar honom?? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZkruttGirl Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Är det nån som gillar Dino Jelusic??? :D Det var han som vann JESC* med låten Ti Si Moja Prva Ljubav!! Han är iallafall jätte bra tycker jag!! :) *JESC = Junior Eurovision Song Contest Aa. Jag älskar honom. Han är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.