CeZ Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Är inte heller så känslig Fysiskt. Gråter nästan bara av andra anledningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 http://www.fuska.se/forum/Hejdou-t74375.html Man är känslig för olika saker och så är det bara. Han vågar iaf säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas93 Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 när jag blev rikigt förolämpad av en dum kille före sommarlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Man blev lite tårögd när jag läste slutet på Halvblodsprinsen mm det va typ senast, fast då grät man inte, tyckte bara de va sorgligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Man blev lite tårögd när jag läste slutet på Halvblodsprinsen samma här började tänka på sorgliga saker :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Börja blöa i torsdags.. Några killar spöade upp mig de gick i 9:an efteråt börja jag grina... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 f*n vad fegt att gå på någon som är så mkt mindre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkZtorm Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Jag grät när Sverige förlora mot tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 orka fotboll jag kommer att gråta om vänstersidan vinner :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkZtorm Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Jag kommer gråta när sossarna vinner :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 var optimist alliansen kommer vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkZtorm Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 ok, Sossarna kommer att losa :D. JAJAJA! Blå Makt Står för sverige!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.