↗ till inläggetIgår, min hund var tvungen att avlivas.
Oh nej! :( jag hatar när djur dör.
Jag glädjetårar för typ 2 år sedan när jag såg filmen Finding neverland med Jhonny depp.
↗ till inläggetIgår, min hund var tvungen att avlivas.
Oh nej! :( jag hatar när djur dör.
Jag glädjetårar för typ 2 år sedan när jag såg filmen Finding neverland med Jhonny depp.
Mångaaaa år sedan... omöjligt att komma ihåg -.-
Alltid hatat när folk börjar lipa för ingenting så gjorde det aldrig själv, senast i skolan var när jag var 7 enda jag kommer ihåg.
grät när min mormor fick hjärtinfarkt (stavning) honva på sjukhus i typ 2 år
fast det här hände för 3-4 år sen.
Edit: bumpa upp den oxo ^^
Var nog när jag fick tandställning (räls) Satt och knaprade på alvedon hela veckan och åt inget annat än soppa i en hel vecka. Jäklar vad det spände i hela munnen. Det var ca ett år sedan
För länge sen när man pappa dog, det var för 3 år sen <_< aja tänker ej på det mer, men visst vill jag hellre till pappa än att stanna hos min mamma och syskon. Han var bäst x)
↗ till inläggetVar nog när jag fick tandställning (räls) Satt och knaprade på alvedon hela veckan och åt inget annat än soppa i en hel vecka. Jäklar vad det spände i hela munnen. Det var ca ett år sedan
Visst, det gör ont som s*tan i käken, man kan bara äta soppa och yoghurt, men alvedon? När jag fick räls så åt jag inte något värkmedelk, för så ont gjorde det faktiskt inte.
Har tandställning nu, min kompis med. Det gör faktist ej så ont för mej, men jag äter lätta saker som soppa och yoghurt, visst spänner det men jag har vänjt mig :D
senaste gången ajg grät kommer jag ej ihåg , men det kan väll varit för några år sedan ...
typ när jag såg extreme home makeoer i förgår xD
Beklagar Dalman! :(
jag gråter nästan aldrig för fysisk smärta men senast jag grät var när vi skulle ge bort våran katt fick välja klart ja tog att ge bort han istellet för att avliva han.. :(
Grät av skratt igårkväll. när vi gjorde ett par oemotståndliga kupper som innebar mycket urin och avföring på allmän plats. =D
Precis nu när jag lyssnar på Ison&Fille's Lägg ner ditt vapen. Då fick jag tårar i ögonen. Ni borde ladda ner den =) Dem gjorde den låten efter att deras kompis hade blivit dödad =/
Slasktratt det där lät lite.... ja det finns inga ord :P
↗ till inläggetVar nog när jag fick tandställning (räls) Satt och knaprade på alvedon hela veckan och åt inget annat än soppa i en hel vecka. Jäklar vad det spände i hela munnen. Det var ca ett år sedan
Jodå, Tandläkarna tipsade om att ta alvedon mot smärtan
Idag var jag nära att börj gråta på musiklektionen eftersom jag inte mådde bra alls, men jag bet ihop och det kom aldrig några tårar. :)
↗ till inläggetSorger, glädjetårar, förluster, allt kan göra satt man fäller en tår.
Även den hårdaste hårdrockare har sina svaga sidor.
Som jag kommer ihåg så grät jag senast när morfar dog för 3 år sedan. (*suck* vad jag saknar honom :( ). Gråter ovanligt lite men till vacker musik kan ibland en tår rinna.
Men när grät du senast ? :cry:
När jag bröt mitt ben förra året.. :P
↗ till inläggetjag gråter nästan aldrig för fysisk smärta men senast jag grät var när vi skulle ge bort våran katt fick välja klart ja tog att ge bort han istellet för att avliva han.. :(
samma , med katt och smärta ... :(
När ja grät senast? Det var nog för ungefär 2 år sen när mormor dog i leukemia (stavning?) för er som inte vet vad det är så är det blod cancer
Senaste gången jag grät på riktigt var nog när jag fick reda på att klasserna skulle splittras. Jag hade då gått med samma klass i 6 år och kände alla utan och innan. Dessutom hade jag alla mina bästa kompisar i den klassen (och tjejen jag var lite småkär i).
Men ibland när man ser nån riktig sorglig film eller liknande så kan det ju komma en tår.
De var väll när vi fick avliva våran lilla hund för den hade halkat och bryte ryggen och blev förlamad :/
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in