philla kotte Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 de var nog när jag hade fett ont i magen,vi trodde typ de va blindtarmen men det var nån körtel som krånglade,helt ofarligt men oj va ont de gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 var väl några veckor sen men när jag blev tagen när jag och några kompisar tjuvplinga. Jag stanna av nån anledning också földe han mig hem och sa att jag hade tjuvplingat 2gånger. Då blev jag ledsen vet inte varför kanske för att jag hade en galen kille bakom mig :zzz: smart^^ löp bara... :Pbtw jag har inte gråtit på länge :o väldigt länge.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 I förrgår. Kollade på Shawn Noels spel Street Bike Fury och eftertexten i Credits. "I never meant to fade away". Sorgligt. Han begick självmord efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 (redigerat) När jag såg episod 19 i Naruto igår :( :( :( :( hehe liiiite överdriiivet med smileys :) Redigerat 30 November 2006 av reXXirT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dummajag Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Senast jag grät riktigt mycket var nog när jag nästan krossade min knäskål.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 uuuuuu det måste ha känds! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 När min farfar gick bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Minns inte när jag GRÄT, men jag blev lite :( när vi missade planet till Sverige från semestern -.- Missade 2 skoldagar :( + 7 till för då var vi borta... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) När min katt dog den 6 september, jag fick se när han avlivades och vara ensam i rummet med hans döda kropp när farsan gick och betalade för avlivningen(han var i chocktillstånd för han hade råkat käka råtgift som grannen laggt ut Redigerat 3 December 2006 av Ocelot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 När min katt dog den 6 september, jag fick se när han avlivades och vara ensam i rummet med hans döda kropp när farsan gick och betalade för avlivningen(han var i chocktillstånd för han hade råkat käka råtgift som grannen laggt ut Det är sorgligt då djur dör. :( Nån j*vla örn dödade mina kaniner :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Erm..det kom faktiskt lite tårar idag..min kompis av misstag puttade ner mig för entrappa så att jag slog huvudet i vägen så det började blöda..eferåt skrattade jag ^^ :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 I somras då min katt ramlade sex våningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.