Hoppa till innehåll

När Grät Du Senast Egentligen ?


Putside
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 258
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

var väl några veckor sen men när jag blev tagen när jag och några kompisar tjuvplinga.

Jag stanna av nån anledning också földe han mig hem och sa att jag hade tjuvplingat 2gånger.

Då blev jag ledsen vet inte varför kanske för att jag hade en galen kille bakom mig :zzz:

 

smart^^ löp bara... :P

btw jag har inte gråtit på länge :o väldigt länge....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Minns inte när jag GRÄT, men jag blev lite :( när vi missade planet till Sverige från semestern -.-

Missade 2 skoldagar :( + 7 till för då var vi borta... -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När min katt dog den 6 september, jag fick se när han avlivades och vara ensam i rummet med hans döda kropp när farsan gick och betalade för avlivningen(han var i chocktillstånd för han hade råkat käka råtgift som grannen laggt ut

Redigerat av Ocelot
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

När min katt dog den 6 september, jag fick se när han avlivades och vara ensam i rummet med hans döda kropp när farsan gick och betalade för avlivningen(han var i chocktillstånd för han hade råkat käka råtgift som grannen laggt ut

 

Det är sorgligt då djur dör. :( Nån j*vla örn dödade mina kaniner :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Pcplayer

Erm..det kom faktiskt lite tårar idag..min kompis av misstag puttade ner mig för entrappa så att jag slog huvudet i vägen så det började blöda..eferåt skrattade jag ^^ :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...