yoZhi Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 kan ni nårra sköna låtar? jag har en: Robert miles - Children Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 jag kan ett par: Outlandish - Aïcha Simple plan - Im Just A Kid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 ja du kanske inte tycker de är sköne det beror ju på vad du ghillar för sorts musik men jag tycker att Iron Maiden- Paschendale Evanescence- Taking over me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 De flesta maiden.. Takida - broken Takida - A Point Of View Takida - Close Therapy The white stripes - Seven Nation Army Guns And Roses - Paradice city Groove coverage - Poison Alice cooper - poison Alice cooper - Schools out och Hes Back (the man behind the mask) _______________________________ "Alla borde ha råd att plastikoperera sig." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 kanske bring me to life? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Bra låtar e : KoRn - y 'all want a single och wake up hate Evanescence - Away from me och going under Guano apes - Get busy Limp bizkit -Gimme the mic Nonpoint - Mindtrip as sköna allihopa ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 ni kan åsså skriva dom bästa låtarna ni vet skriv åsså vikken typ av låt d e. en av mina bästa e Dj lhasa - Teknopatia en techno låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haylin90 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Jag älskar den här låten: Ti Si Moja Prva Ljubav - Dino Jelusic Den e grymt bra..När jag hörde den på datan när jag laddade hem den kunde jag inte sluta lyssna... Jag lyssnar på den nu.Det har jag gjort i nåra timmar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 vikken typ av låt e d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Outkast - Hey Ya Linkin Park - Numb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Bra låtar e : KoRn - y 'all want a single och wake up hate Evanescence - Away from me och going under Guano apes - Get busy Limp bizkit -Gimme the mic Nonpoint - Mindtrip as sköna allihopa ;) Det finns väl ingen Evanescence-låt som heter Away from me?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 cir3: menar du taking over me eller för away from me finns inte överhuvudtaget om du nu inte har ändrat namn och kallar någon låt sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.