FantasyFalx Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 asså när jag hade lozm=legen of zelda majoras mask jag hade bara 2 bossar kvar men sen sålde jag de men är zelda med i detta spel
isMaNnen Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 zelda med? om du menar sparningen? Nej om du inte sålde minneskortet till han som köpte spelet också! :)
FantasyFalx Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2006 nej jag menar ej så asså är prinssesan zelda med i majoras mask alltså är hon fången eller vad e hon ej med i SPELET MAJORAS MASK!!??!!??
Brongatonga Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 Nej Princess Zelda är inte med i Majoras Mask. Man är ju i Termina och inte i Oot Världen.
Ravenclaw105 Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 Man spelar i Termina eftr att ha lämnat landet Hyrule. Zelda är kvar i Hyrule och ändå gången man får se Zelda är när man får tilbaka Ocarina of Time, få får man en slags tillbakablick och får se henne när man lär sig Song of Time.
Rekommendera inlägg