Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.

isMaNnen

Rekommendera inlägg

• Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Jyllands posten har bett om ursäkt och muslimerna tog det. Så räkna inte muslimerna som de våldsammaste eftersom alla religioner har dåliga personer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Så j*vla fel att dom bad om ursäkt. Man får driva med vadfan man vill. Varför ska man anpassa sig efter en tro som man själv inte har. Och kom inte o säg att det handlar om att respektera andras tro, för det gör det inte. Att respektera någons tro är INTE att leva efter denna tros värderingar. Alltså att teckna Muhammed är inte respektlöst överhuvudtaget. Däremot att försöka få dessa mördade för en oskyldig handling är respektlöst. Att försöka få oss att bortse från våran tryckfrihetslag är respektlöst.

Så j*vla fel att dom bad om ursäkt. Man får driva med vadfan man vill. Varför ska man anpassa sig efter en tro som man själv inte har. Och kom inte o säg att det handlar om att respektera andras tro, för det gör det inte. Att respektera någons tro är INTE att leva efter denna tros värderingar. Alltså att teckna Muhammed är inte respektlöst överhuvudtaget. Däremot att försöka få dessa mördade för en oskyldig handling är respektlöst. Att försöka få oss att bortse från våran tryckfrihetslag är respektlöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Muslimer får damp om man ens säger imot nåt de säger.

"Att göra muslimer upprörda är som att peta på en myrstack med en pinne, kaos, förvirring och fientlighet mot allt främmande"

"jefvla rasseh!" "jah ska skickah mina kusine på dig fahn!"

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

th00rd, det är ju ni som klagar på att islam bråkar för det jyllands posten har gjort. Nu så tycker ni inte att det var rätt att dem bad om ursäkt och ni vill fortsätta bråka.

Kaktus-Killen, jaha... Är det därför jag känner många som blir arga för att man driver med jesus eller något. Hallå! Ni har inte fattat nåt än! Kom inte med ordet alla för att några personer drar in våld. Ska jag säga att alla kristna är idioter för att någon har skjutit en person eller?! VAVA!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Vet du vad? Jag skiter 100% i vad nån säger om Jesus eller Gud, för ja tror inte på nån av dem. Men jag går inte ut o bränner byggnader o startar upplopp om nåt säger nåt "dåligt" om nån jag tror på.

säger nån "jesus var/är en idiot!"i närheten av mig, tror du jag bryr mig ihuvudtaget??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...