Xade Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Det var ju det jag sa. De kan driva med jesus om de vill, de blir nog straffade senare. Men mohammed... hur orkar de bry sig... de vill nog bara ha bråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Xade: Jag håller med dig dom ville nog bara ha bråk. Tidningarna vill att sådant här ska hända dessutom, det är en perfekt "första sida nyhet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Alltså, bråkar dem fortfarande? ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 nee men rätt "fjantigt" att bråka om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Rätt korkat snarare. Passar det inte för muslimerna kan de väl åka hem tills sitt land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Denna tråd börjar bli lite död... Back to topic , har muslimerna gett sig? Jag läser inte dom svenska tidningarna nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Hoppas det, de kommer ju ingenstans med sitt klagande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jyllands posten har bett om ursäkt och muslimerna tog det. Så räkna inte muslimerna som de våldsammaste eftersom alla religioner har dåliga personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Så j*vla fel att dom bad om ursäkt. Man får driva med vadfan man vill. Varför ska man anpassa sig efter en tro som man själv inte har. Och kom inte o säg att det handlar om att respektera andras tro, för det gör det inte. Att respektera någons tro är INTE att leva efter denna tros värderingar. Alltså att teckna Muhammed är inte respektlöst överhuvudtaget. Däremot att försöka få dessa mördade för en oskyldig handling är respektlöst. Att försöka få oss att bortse från våran tryckfrihetslag är respektlöst. Så j*vla fel att dom bad om ursäkt. Man får driva med vadfan man vill. Varför ska man anpassa sig efter en tro som man själv inte har. Och kom inte o säg att det handlar om att respektera andras tro, för det gör det inte. Att respektera någons tro är INTE att leva efter denna tros värderingar. Alltså att teckna Muhammed är inte respektlöst överhuvudtaget. Däremot att försöka få dessa mördade för en oskyldig handling är respektlöst. Att försöka få oss att bortse från våran tryckfrihetslag är respektlöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) Muslimer får damp om man ens säger imot nåt de säger. "Att göra muslimer upprörda är som att peta på en myrstack med en pinne, kaos, förvirring och fientlighet mot allt främmande" "jefvla rasseh!" "jah ska skickah mina kusine på dig fahn!" Redigerat 6 Maj 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 th00rd, det är ju ni som klagar på att islam bråkar för det jyllands posten har gjort. Nu så tycker ni inte att det var rätt att dem bad om ursäkt och ni vill fortsätta bråka. Kaktus-Killen, jaha... Är det därför jag känner många som blir arga för att man driver med jesus eller något. Hallå! Ni har inte fattat nåt än! Kom inte med ordet alla för att några personer drar in våld. Ska jag säga att alla kristna är idioter för att någon har skjutit en person eller?! VAVA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Vet du vad? Jag skiter 100% i vad nån säger om Jesus eller Gud, för ja tror inte på nån av dem. Men jag går inte ut o bränner byggnader o startar upplopp om nåt säger nåt "dåligt" om nån jag tror på. säger nån "jesus var/är en idiot!"i närheten av mig, tror du jag bryr mig ihuvudtaget?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.