Guggo Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Precis. Nu kom jag och lade mig i lite ? Stör det dig ? Men allvarligtalat. Ni beter er som 3åringar. "Du börja ! " Nähä ! Du börja" "Du är dum ! " Nej du är dum" "Aaaj ! mamma han slog mig " Var inte så j*vla trångsynta och inskränkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 * Guggo, Vi diskuterar samtals-ämnet på ett allvarligt sätt. Det är intressant att diskutera, man lär sig ibland nya saker. Men du verkar inte vara så seriös, beter sig som en 10 åring som vill påpeka någons beteende och går off-topic. Men dessvärre börjar diskussionen bli lång-tråkig... Var det någon som hade sett i någon tidning att dessa terrorister anlänt till Danmark än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Precis. Nu kom jag och lade mig i lite ? Stör det dig ? Men allvarligtalat. Ni beter er som 3åringar. "Du börja ! " Nähä ! Du börja" "Du är dum ! " Nej du är dum" "Aaaj ! mamma han slog mig " Var inte så j*vla trångsynta och inskränkta. Om du inte har något att säga angående ämnet så kan du väl vara tyst. Det är svårt att ha en debatt om alla tycker likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 * Guggo, Vi diskuterar samtals-ämnet på ett allvarligt sätt. Det är intressant att diskutera, man lär sig ibland nya saker. Men du verkar inte vara så seriös, beter sig som en 10 åring som vill påpeka någons beteende och går off-topic. Men dessvärre börjar diskussionen bli lång-tråkig... Var det någon som hade sett i någon tidning att dessa terrorister anlänt till Danmark än? Men ni verkar ju inte lära er någonting. Visst, jag kanske är en 10åring. Men ni är fortfarande 3åringar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) Jag är tre år och är 179 centimeter lång... det låter väl originellt. Pumpa in luft i tråden, vill inte att den konversationen vi hade innan skall försvinna. Det var så intressant... Är det någon som vet om dessa terrorister har anlänt till Danmark... Det är verkligen synd om dessa danskar som är jagade av hela Islams religion. :angry: Redigerat 30 Maj 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jag måste säga att jag ändrat åsikt i den här frågan. Jag tycker inte det är försvarbart att börja bomba ambasader för bildernas skull, däremot kan jag förstå varför de gör det. Och det är för att de ständigt blir förtryckta av västvärlden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 så det ger dem rätten att orsaka dyra skador och döda oskyldiga? (om de nu gör de fortfarande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) Liksom, det verkar som muslimerna vill fortsätta bråket. Klart hela Världen blir sur när muslimer går runt och dödar oskyldiga, men det var ett skämt... Att vissa är så förtryckta och livnär sig på gud. Tänk om detta är början till tredje världs-kriget? Islam vs Danmark, ibland har man ju bara för livlig fantasi... Redigerat 30 Maj 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Nej Kristna mot Islamiska länder. Vill ha bort den kristna och den islamiska tron så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 * Kaktus-Killen, vad tror du på? Tycker inte att deras religion skall utrotas, bara att de ska sluta döda och förstöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 * Kaktus-Killen, vad tror du på? Tycker inte att deras religion skall utrotas, bara att de ska sluta döda och förstöra. Men kolla på världen... -.-´ Det är omöjligt att inte säga att dom flesta muslimer är svin. MEN SJÄLVKLART fins det väl oxå normala muslimer oxå men om man glor på nyheterna börjar man ju undra hur det ska gå för våran värld... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 de muslimer som bombar/terroriserar är en yttepytteminiliten del av alla muslimer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.