Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.


isMaNnen

Rekommendera inlägg

Precis. Nu kom jag och lade mig i lite ? Stör det dig ? Men allvarligtalat. Ni beter er som 3åringar. "Du börja ! " Nähä ! Du börja" "Du är dum ! " Nej du är dum" "Aaaj ! mamma han slog mig " Var inte så j*vla trångsynta och inskränkta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Radicus

* Guggo, Vi diskuterar samtals-ämnet på ett allvarligt sätt.

Det är intressant att diskutera, man lär sig ibland nya saker.

Men du verkar inte vara så seriös, beter sig som en 10 åring som vill påpeka någons beteende och går off-topic.

Men dessvärre börjar diskussionen bli lång-tråkig...

 

Var det någon som hade sett i någon tidning att dessa terrorister anlänt till Danmark än?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis. Nu kom jag och lade mig i lite ? Stör det dig ? Men allvarligtalat. Ni beter er som 3åringar. "Du börja ! " Nähä ! Du börja" "Du är dum ! " Nej du är dum" "Aaaj ! mamma han slog mig " Var inte så j*vla trångsynta och inskränkta.

 

Om du inte har något att säga angående ämnet så kan du väl vara tyst. Det är svårt att ha en debatt om alla tycker likadant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

* Guggo, Vi diskuterar samtals-ämnet på ett allvarligt sätt.

Det är intressant att diskutera, man lär sig ibland nya saker.

Men du verkar inte vara så seriös, beter sig som en 10 åring som vill påpeka någons beteende och går off-topic.

Men dessvärre börjar diskussionen bli lång-tråkig...

 

Var det någon som hade sett i någon tidning att dessa terrorister anlänt till Danmark än?

 

Men ni verkar ju inte lära er någonting. Visst, jag kanske är en 10åring. Men ni är fortfarande 3åringar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Jag är tre år och är 179 centimeter lång... det låter väl originellt.

Pumpa in luft i tråden, vill inte att den konversationen vi hade innan skall försvinna.

Det var så intressant...

 

Är det någon som vet om dessa terrorister har anlänt till Danmark... Det är verkligen synd om dessa danskar som är jagade av hela Islams religion. :angry:

Redigerat av FuzioN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Liksom, det verkar som muslimerna vill fortsätta bråket.

Klart hela Världen blir sur när muslimer går runt och dödar oskyldiga, men det var ett skämt... Att vissa är så förtryckta och livnär sig på gud.

Tänk om detta är början till tredje världs-kriget?

Islam vs Danmark, ibland har man ju bara för livlig fantasi...

Redigerat av FuzioN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

* Kaktus-Killen, vad tror du på?

Tycker inte att deras religion skall utrotas, bara att de ska sluta döda och förstöra.

 

Men kolla på världen... -.-´ Det är omöjligt att inte säga att dom flesta muslimer är svin. MEN SJÄLVKLART fins det väl oxå normala muslimer oxå men om man glor på nyheterna börjar man ju undra hur det ska gå för våran värld...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...