Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.


isMaNnen

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

DonKen inse att du har fel nån gång? Tror du att alla som mördar i Allahs namn är hjärntvättade terrorister?

Inse att du har fel om att islam "INTE" är en våldsam religion.

 

Asså, kolla på sunas film (och nej, knappast att alla där är "hjärntvättade terrorister") och tänk, de vill att hela jäkla Danmark ska utplånas, eller att dess befolkning ska DÖ av Jihad för bilderna. Om nåra bilder på en gammal gubbe kan göra så halva (eller en stor del) danmarks muslimer vill att Danmark (och Europa) ska utplånas, då undrar jag om Islam inte kan kallas våldsamt.

 

"Slay those who insult Islam" hmm hmm.

 

Jaha, men kristna från väst vill ju också att mellanöstern ska utplånas.

 

Enligt koranen så ska man inte döda någon. Men den muslim som dödar hamnar i h*lvetet enligt koranen.

Men terroristerna tror att det är heligt och att man hamnar i paradiset.

 

vergil, författaren till den dära påhittade fiaskot behöver 3 års terapi!

Han borde först ta fram en översättad koran och läsa! Gå till Bibloteket eller något!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du har en poäng där. Vi i Sverige förstår nog inte hur viktig religion är för länderna nere i Mellanösten. Men jag tycker ändå att det är lite väl överdrivet att bränna en dansk flagga och önska död åt all dess befolkning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Muhammed är Islams symbol och kanske mest av allt stolthet! Men då säger vi så här. Båda gjorde fel. Men när jag läser att t.ex det står så här. Jyllandposten borde inte be om ursäkt så betyder det att ni tigger efter krig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag sa att landets flagga var landets stolthet syftade jag på danskarna, inte araberna. Och att vi tigger krig är bara något du hittat på. Bara för att Danmark och muslimerna bråkat betyder inte det att Sverige vill ha krig vilket du verkar tro.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Flaggan är landets stolthet. Att ens släpa den i marken är en synd.

 

För inte alls så länge sedan så var det olagligt att ex. låta flaggan hänga ute när det var mörkt. Flaggan är det som representerar landet. Att trampa på en flagga är alltså som att säga "Vi respekterar inte ert land"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...