Gäst DonKeN Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 (redigerat) Det står absolut inte att man måste bomba sig själv eller döda någon annan. Kaktus-Killen, ja! Redigerat 27 Augusti 2006 av DonKeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 nej för det gör det tydligen i Allahs namn. förresten, om de inte följer koranen o allt de där, varför illustrerade t ex jyllandsposten sin bild på självmordsbombarna uppe i himlen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Därför dem publicerar bilder när dem inte ens läst koranen. Jyllandsposten vet knappt något om Islam. De försöker bara få alla godhjärtade muslimer dåligt rykte. Allah=Gud på arabiska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 ja, jag vet det mycket väl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Men att man ska självmordsbomba sig själv för att komma till paradiset enligt koranen är fel. Du har knappt läst koranen så du vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 enligt nåra posts här med lagar ur koranen som du säger är skit, verkar det mer som om du inte läst den. dock sant att jag inte har läst den jäkla koranen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Det är du som är en jäkel vill jag bara säga. Du accepterar inte att folk får tro som dem vill. Bara för att du ska få din rätt och tro på Bigbang! Kaktus-Killen, vissa kanske är rätt. Men att man kommer till paradiset om man dödar någon eller självmordsbombar sig själv är fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 De tror det. Det är deras ledare som har hjärntvättat dem. Spännande argument.. islamska ledare som hjärntvättare Mitt argument är tämligen enkelt.. Man kan inte tvinga någon att följa koranen dvs förbjuda någon att avbilda Muhammed..... för det kallas Religionstvång Att kritisera en religion borde ju vara lika uppenbart som att kritisera moderaterna eller miljöpartiet, eller socialdemokraterna om man nu vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Men det jag vill är att ni inte ska dra in alla för att några idioter gör så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Vadå dra in alla? Vi säger bara som vi tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Ne ni dar in alla som inte gör något ont! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Men det jag vill är att ni inte ska dra in alla för att några idioter gör så! "några".... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.