andennn Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 Hej jag har prec köpt the movies men när jag ska starta det så e d bara en svart bild , jag hör ljud å så men ingen bild. Jag har prec köpt ett nytt garfik kort ati radeon 9550 256 mb och jag har ca 711 mb ram minne vad är felet???? Citera
andennn Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2006 men kan ng säga?? vf blir dt inegn bild?!?!?!?! ursäkta för dubbel posten men jag vill gärna att någon ska hjälpa mig med detta kan nån hjälpa mig eller? Citera
Dretskit Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 Det var ett konstigt problem. Det hände inte för min kompis iallafall så jag vet ej vad som är fel. Citera
andennn Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2006 ok men är det någon som vet??? Citera
neVah Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 e the movies ett spel eller film lr vad e de?? aldrig hört om de Citera
SlimShady Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 Kan du beskriva lite mer exakt? ;) Och vad är det där som du har köpt, så jag kanske kan komma på problemet.. Citera
andennn Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2006 men lol ja ska förklara the movies är ett sepl till pc som typ the sims fast man gör en film och när jag ska starta spelet så är det ingen bild men jag hör ljuden från spelet vad är felet??? jag har ju prec köpt ett nytt grafikkort med 256 mb ???????????????? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.