Dellamorte Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Hej! jag har windos xp och 2st olika inloggningar. den ena fungerar fint men den andra är helkonstig...när jag har loggat in på användaren så kan jag inte göra något utan att datorn hänger sig och det inte går att göra något, inte ens Ctrl Alt Delete fungerar...någon som vet vad jag kan göra??? Snälla Hjälp... tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 gå in på den som funkar är en liten fin ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 men måste komma in på den andra eftersom jag betalar ränkningar och har andra viktiga program/filer där :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 låt den få logga in i 30 min så att den verkligen laddar klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 (redigerat) låt den få logga in i 30 min så att den verkligen laddar klart Vem vill vänta så länge på att logga in? Redigerat 4 Februari 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 låt den få logga in i 30 min så att den verkligen laddar klart har testat det men det fungerar inte heller :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Ta bort ett konto och ha bara ett..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.