Arcanum Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 För er som inte redan visste detta, det går att spela multiplayer på vissa spel utan att ha en disc i varje PSP. Gör såhär: Sätt i skivan i din PSP, starta spelet och välj att du vill starta ett flerspelarläge, när den laddat trycker du ut skivan, och sätter i den i nästa PSP. (när det står om du vill avsluta spelet, tryck "NO") Välj sedan att söka efter flerspelarläge i ditt andra PSP. Gå med i spelet, låt den ladda och tryck sedan ut skivan igen. Sätt tillbaka den i "bas-PSPn" och starta spelet! :lol: OBS, fungerar inte på alla spel och jag har bara testat det på RIDGE RACER. Fungerade dock utmärkt då ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Grymt! Skulle göra det med min kusin (cola) om jag inte hade haft ett amerikanskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 vad bra!! då ska jag köra med min kusin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 detta ska ja med testa !:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg