Arcanum Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 Jag undrar lite hur spelet är, är där vanliga uppdrag som påminner om filmernas handling? :visslar: älskar filmerna jättemycket och kanske spelet är värt att skaffa?
cola Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 nej det är inga filmupdrag eller vad man ska säja fast alla miljöer och gubar är från filmerna. du borde köpa det
Inside Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 Köp det nu med detsamma :bah: Det är så kul Jag sitter i timmar och spelar ;)
Ratchet Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Skrivet 11 Februari 2006 Ja, du kan vara t.ex yoda, darth vader, obi-wan kenobi m fl. men det är ingen story som har med filmerna att göra, men det utspelar sig(nästan) som om det vore kriget i alla episoder som man inte får se i filmerna.
Arcanum Skrivet 14 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Februari 2006 okej, det låter väldigt bra :) men om ni fått välja mellan GTA och StarWars, vilket hade ni valt då? har ju hört att GTA ska vara väldigt bra :rolleyes:
Ratchet Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 jag har hört att gta lcs är "mesigare" än di tidigare gta spelen... Aja, jag skulle nog välja gta men det beror nog mkt på att jag kan spela star wars hos cola ;)
Rekommendera inlägg