Kevve Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 på mina ps1 spel står det på baksidan om dom funkar på ps2 det kanske det inte gjör på ditt spel men det gör det ialafal på mitt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 3 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Men det gäller väl bara nya spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Jag har själv inte spelat Poy Poy men ajg har haft samma problem som du med ett av mina playstationspel! Jag skulle spela ett svenskköpt spel till ps1 på Playstation2 och det gick fanimej inte. Jag försökte med allting möjligt... Rengöra lasern och lämnade till och med in den till spelia! Jag måste nu medge att jag tror inte att man kan spela alla sple som finns på ps1 till ps2... Dom riktigt gammla ps1 spelen skulle jag tro inte funkar men dom som är något nyare tror jag har nått som gör så att dom rullar på fint till ps2 Mvh Cheatorx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 D funka inte fö mej häller/skrivet av min kompis som har ps2 :1_gryfire: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 8 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Du cheatorx, det är nog inte så att dom gamla inte funkar. Jag har Crash Bandicoot 1 och det funkar alldeles utmärkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razor___ Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Men hörni Det kan ju vara så att dom har förfalskat några och skickat ut som dom här falska Vice City spelen.......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg