ouagadougo Skrivet 19 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Hördu roxyIII. Bara så att du vet så brukar inte NES-spel funka så bra. man måste ha tur för att få igång det. Men nu snackar vi inte mer om NES. Nu snackar vi istället om vad tråden handlar om, d.v.s. om nån kan hjälpa mig med mitt dumma spel. Nån som kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Jo, nu var vi ju inne på det här med österrikiska spel, vet inte vad det är med dem, men det är väl förmodligen det.. Jag har alltså ingen aning varför men... Du får väl kontakta nån tv-spels butik och ta upp saken där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cartman Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Köpte du det i Österrike,för vissa spel man köper i andra länder funkar inte i Sverige det är likadant till DVD Hoppas det kommer funka... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Det är samma spel i hela Europa så det spelet ska funka om du har en europeisk PS2. Men nu är det så att alla PS1 spel inte funkar på PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 jag har pel från ryssland och dem funkar inte heller till ps-2 men till psx funkar dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 27 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Som med mitt alltså, fast det är inte från ryssland. Vilket företag har gjort ditt/dina spel från ryssland? Är det Konami? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Chippa din ps2 då om du inte vågar chippa ditt ps2... själv ska jag chippa 2 an... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 29 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Vet du hur mycke det kostar? Och dessutom, varför skulle jag chippa det? Det är inte ett bränt spel som inte funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Men åhhh... du kanske måste ha ett chip för att kunna spela utländska spel lr? Dessutom är d faktiskt inte så dyrt att chippa. Magic 3.1 kostar på DVDnorden.se 601 :- just nu eftersom dom har special erbjudande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 29 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Men spelet är inte utländskt, det är köpt av en svensk internetbutik. Läs 1:a inlägget i tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Dom kanske har nån dum spärr på österrikiska spel. jag vet att typ alla mina andra ps1-spel funbkar på mitt ps2. fast jag ska kolla om jag har nåra fler spel från österrike och kolla om dom funkar. sen ska jag prova både mitt nya och mitt gamla spel på min kompis ps2 och se om nåt av dom funkar där. Också det här som du skrev förut joy omn att spelet skulle va för gammalt. det spelar nog ingen roll för att mitt crash bandicoot 1 funkar på ps2-et och det är ett av dom äldsta ps1spelen. Uppdatering: Jag har kollat alla mina spel och upptäckt att alla är gjorda i österrike. Så då var det uteslutet. Då var för gammalt och gjort i österrike uteslutet. Det enda jag har kvar att gå på är att Konami-spel inte funkar på ps2. Nån som har nåt annat Konami-spel till ps1 och har et ps2 kan väl pröva och skriva om det funkar. Jag testa MGS1(metal gear solid1) dom är tillvärkat av konami. Det funkade väldigt bra :s undrar vad som har hänt :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 kanske måste man ha chip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg