ouagadougo Skrivet 3 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Jag har prövat det på min kompis ps2. Där funkade det inte heller. Sen provade jag på hans ps1 och där funkade det. Känns väldigt mysko... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 kanske spelet är sönder på något sett? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 6 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Om jag har köpt ett helt mytt spel vore det väl konstigt om det var sönder? Problemet med spelet är att det inte funkar på ps2, men på ps1 funkar det som det ska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Du kan inte spela Ps2 spel på Ps1 :S :S :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Du kan inte spela Ps2 spel på Ps1 :S :S :S men han pratar ju om att spela ps1 spel på ps2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 regionsskydd eller vad det heter det kan vara det! om det är så, kan du bara gå till typ on off och fixa det. men jag vet inte alla mina spel funkar på ps2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 7 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Det är det inte för att det är köpt i Sverige av en svensk butik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Du kan inte spela Ps2 spel på Ps1 :S :S :S men han pratar ju om att spela ps1 spel på ps2! jaha, tänkte väl :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 du måste ha ett chipp om du ska spela utländska spel om du inte vill x:a ditt ps2 det x:et gör att du kan spela alla spel tillochmed pc spel. X:et kan göra att konsollen går sönder. så det är inget jag rekommenderar. mitt gick sönder så jag fick köpa ett nytt playstation............ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 9 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 OK hela mitt problem i sammanfattning: Mitt ps1-spel, Poy Poy 2, funkar inte på ps2, varken mitt eller min kompis, men på ps1 funkar det som vanligt. Spelet är tillverkat av Konami, är INTE bränt och är köpt i Sverige. Jag köpte ett nytt spel och det funkade precis likadant. Alla mina andra ps1-spel funkar bra på ps2. Hjälp mig om ni har nån lösning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jag vet inte men mitt poy poy 2 funkar inte heller till ps2 :cry: men till ps1 funkar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 10 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 Då är det väl antagligen nåt fel på Poy Poy 2. Synd, för det är ett av mina favvospel och jag kan inte spela det eftersom att mitt ps1 är sönder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg