puret Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Nu ska jag äntligen köpa ett 64 (några år försent).... Har ju de andra konsolerna så.... :) Men hur är det med minneskort? Behöver man minneskort till 64:an?? Och hur funkar ett expansion pack? Något man måste ha??? Redigerat 5 Februari 2006 av puret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Till en del spel behöver man ett minneskort, men det är väldigt få. Expansion Pak gör grafiken bättre på många spel och en del går inte att spela utan det, men dem flesta spel behöver inte Expansion Pak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beddingestrand Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag har ett litet problem... :( Jag kan nämligen inte tömma mitt minneskort till mitt nintendo?? :unsure: Måste jag köpa ett nytt eller :( eller går det :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Jag vet inte, har aldrig haft ett. Men jag tror att man ska kunna tömma det på nåt sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WoW Beroende Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Det finns inga minneskort. All data lagras i spelen. Så om man vill klara om ett spel där man inte kan ta "erase file", så måste man köpa nytt spel... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Men angående expansion pak... I Zelda - Majoras mask måste man tydligen ha det för att kunna spela. Men.. var nånstans sitter det? Har kollat överallt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 de är ett batteri,man ska byta ut den mot batteriet som är i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg