kkthxbye Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Skrivet 30 Januari 2004 vi skulle rita en grej då sa vår lärare till en du ritar som en ett:åring han blev skit sur det hon sa det till Citera
mr.best Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Skrivet 30 Januari 2004 aså jag var liv rädd för han.. ni skulle sätt jag var inte den ända!!! Var han med i "Världens starkaste man" eller? :| nej inte så stark men han var så j*vla stark.. Citera
pollenallergi Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Jag har en idrotts lärare som igentligen borde vara musiklärare :D ! Hon e wannabe hip hopare osså får vi bara göra massa tråkgrejer när vi har danslektioner! Citera
Scones Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Skrivet 1 Februari 2004 Min träslödslärare bruckar berätta historier hela lektionen, så han är ju ganska bra på att göra der roligt för eleverna. :) Citera
FuskFreddie Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Alla utom syslöjds läraren är seriösa! Citera
Scones Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Alla utom syslöjds läraren är seriösa! Vad brukar Han/Hon göra då? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.