bladefinor Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Hej! I fredags så spelade jag Pokemon Crater på www.pokemoncrater.com men sen lite senare på dagen så kom man inte in på sidan. Det står att sidan inte hittades. Är det så för er också eller är det något fel på min ip-adress? Håller dom på att förnya den, kanske? (Det var lite konstigt med sidan. Ibland så bara funkar inte sidan och då måste man backa och sen trycka på uppdatera och sen på Försök igen) Redigerat 5 Februari 2006 av blade_finor Citera
Koneko Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 Det är så för mej med, jag försökte igår och har försökt idag med men det går inte :( Citera
bladefinor Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2006 nu funkar det! :) dom har säkert fixat dom hära errorna i spelet :) Citera
Gäst QuikSilver Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Skrivet 7 Februari 2006 Kanske inte hör till ämnet men! är det någon som kan förklara vad man gör..? Jag vet att det handlar om pokémon Citera
NossLoad Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Skrivet 9 Februari 2006 Nej... Den funkar... Jag får kramp-damp på att det finns 12-14 åringar som fortfarande gillar Pokemon!!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.