Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag har gått på Minigolf i 3 år och har bland annat kommit 3:a på DM en gång. Jag spelar oftast minst 3 gånger i veckan, varav två av dagarna är det veckotävlingar. Har ni spelat minigolf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 inte gått på , men lirat många ggr. När jag var liten stod jag vid starten av en bana och gjorde hole in one på en annan bana bredvid. Men det är väl kul beroende på vad det är för banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Banor kan skilja sig väldigt mycket från anläggning till anläggning. Har spelat på många tävlingsbanor i distriktet Sydsvenskan (Skåne, Småland, Blekinge) så jag vet vad jag pratar om. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag har inte gått i minigolf men jag har spelat det ett flertal gånger med kompisar och det är roligt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Har aldrig "gått" men spelat en hel del gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 När jag spelade det första gången så blev jag arg och kastade i väg klubban. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 När jag spelade det första gången så blev jag arg och kastade i väg klubban. :bah: Det kan vara lite frustrerande ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 När jag spelade det första gången så blev jag arg och kastade i väg klubban. :bah: Jepp, speciellt om man missar med någon millimeter. Sedan koncentrerar man sig igen och missar med en millimeter igen. Sådant är riktigt frustrerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Har spelat minigolf många gånger men inte gått i det jobbigt när man slår för hårt så bollen studsar på hålet och över det istället för i hålet. Spelade en gång och skulle skjuta uppför en ramp in i en fiskehåv men missade så bollen flög in i buskarna och jag hitta den inte men jag hitta en annan boll som jag fortsatte med :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Har spelat minigolf många gånger men inte gått i det jobbigt när man slår för hårt så bollen studsar på hålet och över det istället för i hålet. Spelade en gång och skulle skjuta uppför en ramp in i en fiskehåv men missade så bollen flög in i buskarna och jag hitta den inte men jag hitta en annan boll som jag fortsatte med :blink: Håven är en rolig bana men även unik. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 jag har spelat minigolf några gånger. kommer ihåg att jag sköt en boll på nån första gången jag spelade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 En gång när jag spelade så slog jag så hårt att jag träffade hålet på nästa bana. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.