Putside Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 Finns det nått som du nyss har inhandlat ? Eller nått du kanske ska köpa de kommande dagarna. Jag har iaf köpt en sprajlansch ny cykel , den förra blev ju stulen ( se "har ni blivit bestulna ?"-ämnet ). Men nog om mej , berätta nu ! Citera
Skinnpytte Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 Köpte 2 böcker igår. Ska snart köpa Zelda Four Sword Adventure till Gamecube :) Citera
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 I går när jag var och handlade köpte jag ett 6-pack med Twix och Kallen Ankas Pocket special med namnet Tidsresor. =) Citera
Skinnpytte Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 Kom på att jag köpte gogis och cocacola igår också Citera
Lander Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) köpte godis och läsk igår. Och super mario 64 ds köpte jag för ett par veckor sen. Redigerat 5 Februari 2006 av Dr.cheat Citera
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 Prylar grabbar, inte godis och läsk. Utan saker som en cykel eller ett par högtalare.. Mitt nästa projekt är nog en digitalkamera.. Citera
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 Jag köpte en 1,5 liters Pepsi och lösgodis igår. Citera
Putside Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Prylar var det ! , skriv inte ätbara saker. Redigerat 5 Februari 2006 av outside enemy Citera
nebbig Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 Glödstift och metanolbränsle var väl det jag köpte senast. Får se om jag köper någon lakritsrot denna veckan. Citera
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 Jag köpte en musik-dvd igår med Behemoth. Citera
Scones Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 Hmm..Ett par shysta kallsonger köpte jag igår.. Nästa sak blir väll ännu en förstärkare.. Anläggningen kan gott bli liiite större :) Citera
Lander Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 Jag hade tänkt köpa ett tv-spel idag. Men det vart inget av det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.