Danne_Hawk Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag var inne på ign för att söka på Call of Duty 2 och titta på Videos till det. Då såg jag att det ska komma ett Call of Duty 3 till PC, PS3 och X-Box 360. Verkar kul Nån mer som vet om det??? :D :D :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 nop men jag vett att Medal of honor Airborne och Brothers in arms 3 kommer släppas till ps3 ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) VÄNTAR :cool: tack för infon :P Redigerat 5 Februari 2006 av Dellamorte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 hmm kan ju vara fake men man vet aldrig.... tror dom släpper en expansion till 2:an fösrt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 skulle inte förvåna mig ett dug om dom gjör en trea med dom tjänar ju fett med pengar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Mja. Expension Pack kanske kommer tror jag. Nu när Xbox 360 & Ps3 kanske kommer i höst så blir det nog mera liggandets åt Call Of Duty 3. Men vad är då handlingen i spelet? Ryssarna? Ska de kanske ändras så man får vara med då Tyskarna driver dem tillbaka in i Ryssland efter bedraget av Hitler? Ska britterna kanske vara Bombare (såsom i CoD:UO) eller något annat? Amerikanerna vill jag helst se i Stilla Havet. Fightas emot Japaner och kanske vara med på ett fartyg? Kamikaze piloter överallt. Vilken känsla. Redigerat 5 Februari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag visste inte om det men om det är sant är är det ett måste att köpa det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Computerman Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 call of duty spelen är roliga,men jag tycker att alla är så lika varandra så man blir less på dom på en gång när man köpt dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Så sant, Computerman. De får verkligen finna något mer impulsivt och som verkligen får adrenalinet att pumpa. Riktiga heta strider och nya platser? Varför inte få vara på den 'Dåliga Sidan'? Tyskarna, Italienarna eller Japanerna. Alltid något nytt uppskattar vi spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Computerman Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 call of duty 2 kom ju nyss, är du säker på att du sätt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 isåfall om cod 3 skulle släppas så skulle dom ju kunnat göra nutid, eller att man kan spela so m japanser mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.