Gäst Kilimanjaro Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 den som vill möta mig online på network skriv in datum och tid (obs! inte efter 20.00) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Ja kan möta dig nån gång adda min msn som står nedan, så kan vi säga när. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag har tyvärr inte lirkat ut hur man spelar BFME II på Online. Har ju Beta versionen bara. Men hur fasen tar man sig till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 jag har ej msn!har outlook Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 vad är bfme2 ? inte battlefield 2 eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Battle For Middle-Earth = Slaget Om Midgård Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 BadSanta eller the_dark_yoda har ni hela spelet redan??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 skriv bara datum och tid den som vill bli ägd på bfme network Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 BadSanta eller the_dark_yoda har ni hela spelet redan??? Spelet finns som Beta Version. Spelet ska komma ut i Mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Ok Måste man beställa spelet för att få Beta versionen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 nu menar jag ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.