💬
Logga in
Fuska.se

Lilla Kyckligen

43 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

I söndags var jag på bio och kollade på Lilla kykligen.den var as* rolig.vad tycker ni om den?Har ni sett hej baberiba dom tre som köter pogramet var med i Lilla.......

Lilla kykligen var David,Grisen var Peter och den andra tjejen(vad hon nu heter)var Anki!!!!!om ni inte har sett den så säger jag att den får 9 av 10. :gitarr: :cool:

Nivå 0 · Nykomling Bambi

Ragnarök spelar rösten till Lilla kycklingen, bara så ni vet.

Nivå 0 · Nykomling

nää, nu skojar du med mig ?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

nej det gör han inte det är david från hej baberiba!!!

Nivå 0 · Nykomling Bambi
↗ till inlägget

nej det gör han inte det är david från hej baberiba!!!

Jag lovar det är Ragnarök :angry: !

Det är Ragnarök det hör ni väl på rösten >_>

Nivå 0 · Nykomling

Haha, visste ni inte att det var eran egen mod? :D Haha, det trodde jag att alla visste här... :P

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling Bambi
↗ till inlägget

Haha, visste ni inte att det var eran egen mod?:D Haha, det trodde jag att alla visste här... :P

Precis! All ära åt Ragnarök!

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jag såg den på bio idag , den var sådär.

Nivå 0 · Nykomling

Är det verkligen Ragnarök som gör rösten?

Nivå 0 · Nykomling Karamellkungen

Jag har sett reklamen skulle väldigt gärna vilja se den. Låter grymt att en av Fuska.se's moderatorer har gjort rösten till Lilla kycklingen. :cool:

Nivå 0 · Nykomling

ja eller hur. har väl de flesta vetat i ett halvår eller nåt? trodde jag iaf :blink:

han gör det verkligen bra. NesseN, du som vet lite mer om honom än vi flesta andra, är han lik "Lilla kycklingen" eller inte?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Haha, berors lite på Nico... :). Den dagen (Eftermiddagen) jag var tillsammans med NesseN och Ragnarök så såg jag inte så många likheter. Mer på grisen. Ragnarök är ofantlig bred, men inget illa menat. Han är fruktansvärt snäll, men inte så pratglad. Hans favoritmat är McDonald's käk och han spelar bilspel.

Nivå 0 · Nykomling Bambi
↗ till inlägget

Haha, berors lite på Nico... :). Den dagen (Eftermiddagen) jag var tillsammans med NesseN och Ragnarök så såg jag inte så många likheter. Mer på grisen. Ragnarök är ofantlig bred, men inget illa menat. Han är fruktansvärt snäll, men inte så pratglad. Hans favoritmat är McDonald's käk och han spelar bilspel.

"HAHAAHHAH HAN GICK IN PÅ TJEJTOAN!"

Nåja, tillbaka till ämnet. Lilla Kycklingen är i sig en okej film, men inte det bästa kanske.

6 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

tyckte filmen va dålig, men den va bra gjord...

coolt att en mod här på fuska.se gör rösten i filmen ;P

Nivå 0 · Nykomling

då måste jag se filmen :)

Nivå 0 · Nykomling

Tuft om ragnarök är Lilla kycklingens röst på riktigt.

Men filmen värkar vara ganksa br ska försöka se den på sportlovet. då har man alltid tid för lite Bio

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ragnarök spelar rösten till Lilla kycklingen, bara så ni vet.

Haha .

Vet du eller Tror?

Vet du vem Ragnarök e i verkligheten?

Coolt om det var han som spela rösten.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #19

du Nissen jag frågade och dom sa att det var David

Nivå 0 · Nykomling

Han skojade med dig.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in