↗ till inläggetTuft om ragnarök är Lilla kycklingens röst på riktigt.
Men filmen värkar vara ganksa br ska försöka se den på sportlovet. då har man alltid tid för lite Bio
gör inte de, den va faktiskt ganska dålig... den va bara bra gjord
↗ till inläggetTuft om ragnarök är Lilla kycklingens röst på riktigt.
Men filmen värkar vara ganksa br ska försöka se den på sportlovet. då har man alltid tid för lite Bio
gör inte de, den va faktiskt ganska dålig... den va bara bra gjord
Beror smaken. Jag tyckte att Pixars filmer är likadana allihopa. (Disneys) Det är sâ fjantigt att INTE komma med nâgot nytt. Men annars var den bra.
Dessvärre var rösterna inlagda pâ fel plats i filmerna. Detta var skam eftersom detta var Pixars mest humoristiska film.
↗ till inläggetRagnarök spelar rösten till Lilla kycklingen, bara så ni vet.
Tack för att du fick mig att skratta, Nessen.
Jag tyckte att det var dumt att Lilla Kycklingen var med i ett inslag i Kalle Anka och hans vänner på julaftonen, det förstörde hela min julstämning, om jag hade något överhuvudtaget då.
Ska försöka se den när jag har tid. =>
Den enda som var bra i filmen var den där grisen Plutten och möjligtvis piggsvinet.
↗ till inläggetOkej kanske går bättre filmer på Bio men värkar ju lite rolig med den där Grisen som är enorm :lol:Tuft om ragnarök är Lilla kycklingens röst på riktigt.
↗ till inläggetJag heter NesseN för bövelen!du Nissen jag frågade och dom sa att det var David
Han kanske inte menade dig,..?
'Hur fick Ragnarök rollen?
Jo, han ringde Stieven Spielberg och fråga om rollen.
Det fanns andra kandinater som Chris Farley och Chris Rock mm , men just Ragnarök var den hetaste kandinaten... Spielberg visste han var en trogen stjärna.
är Rangnarrök verkligen Daniel i hey babriba i så fall coolt :D
Lill Kycklingen var skit bra men är ju lite yngre än er så....
f*n va grovt med Ragnarök i en film ^^
Den var helt okej med många goda skratt men själva storyn var dåligt uppbyggd och filmen borde varat längre.
Men skämten var det värt.
"Sikta pâ grisen"!
↗ till inläggetI söndags var jag på bio och kollade på Lilla kykligen.den var as* rolig.vad tycker ni om den?Har ni sett hej baberiba dom tre som köter pogramet var med i Lilla.......
Lilla kykligen var David,Grisen var Peter och den andra tjejen(vad hon nu heter)var Anki!!!!!om ni inte har sett den så säger jag att den får 9 av 10. :gitarr: :cool:
Nej jag har inte sett den men låter bra och rolig.
Har bara sett reklamen till filmen, verkar inte så bra.
↗ till inläggetjag vet inte vad rag..... har för röstDet är Ragnarök det hör ni väl på rösten >_>
Bara för att göra det klart för er alla så att ni inte tror det är Ragnarök som gör rösten åt Lilla Kycklingen har jag kommit fram till det här. Ragnarök är runt 16 år och David Hellenius som gör rösten åt Lilla Kycklingen är knappast 16 år. Om ni tänker på personen som gör rösten åt Lilla Kycklingen i den engelska versionen så är det Zach Braff. Om ni inte vet vem Zach Braff är så kanske ni känner igenom honom som huvudpersonen från tv-serien Scrubs.
och hur vet du det då.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in