eexwhyzee Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 lol @ dumhuve som bränner onlinespel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 lol @ dumhuve som bränner onlinespel men jag splare ju mot bottar okså och sen så hatr jag faktist spletat mitt brända spel på nättet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Logiteck Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 lol @ dumhuve som bränner onlinespel Jag har också samma fel typ. Jag startar spelet och när jg väljer en server för att spela på laddar den men när den är klar och jag trycker på starta spelet stängs allt ner:S Men när jag prövar det igen för 3:de gången efter varadnra direkt funkar det. Men jag tror det kan bero på ngn patch som är fel som de borde komma ny av sanart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Så går det med brända spel ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 lol @ dumhuve som bränner onlinespel Japps det är en bug i 1.3 patchen väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Logiteck Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 lol @ dumhuve som bränner onlinespel Hoppas dom fixar det snart. Inget av mina BF2 spel är bränd, alla är köpta, alla tilläg. Det kommer väl en ny patch snart:P Men prova starta ett spel flera ggr om så går det tror jag:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Så går det med brända spel ;) nej de ska inte ha någon betydelse (om man har brännt rätt) de e ju många som har köpt spelet men fått samma problem :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 För några dagar sedan kom ju 1.4 beta ut finns att ladda ner på bf2.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Logiteck Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 För några dagar sedan kom ju 1.4 beta ut finns att ladda ner på bf2.se Men den är ju inte helt klar väl? Det är ju bara en test. Den riktiga ska ju komma ut på deras officiella sida väl:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nice-Mupp Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Jag skulle tipsa m att du installera om hela skiten Skicka ett brev med alla detaljer (utom pirat delen) till [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.