SlimShady Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Ja, man har ju hört/ läst igenom det typ 3 ggr innan. Bara man kunde utveckla svaren så går det nog bra. För mig var det tiden det mest svåra i det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 I bet att jag får världens skrivkramp imorrn , tre timmar........pust* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag behöver bara göra nationella proven i matematik i år i april och maj. Är lite nervös inför det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Men du är ju en -91 . Hur menar du egentligen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Hur gick det för er då efter den här 3 timmars passet? Fick ni ner det ni ville? Jag tycker att det gick bra för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 njä sådaär, men det var för lite tid, en halvtimme till hade suttit bra. Jag skrev om "Ny i X-Köping" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Jag skrev om den andra, "Livsviktigt!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 "Vändpunkt", Krönika. Gick sisådär. Först de två timmarna skrev jag en Novell. Sedan sket jag i Novellen och gjorde om det hela till en Krönika. Gjorde klart den på 1 timme. Fann nu dock att jag kunde ha lagt till saker och ting. >.<' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 körde på Livsviktigt och drog in lite allt möjligt vad det gäller speciella jämförelser och hoppas att det räcker till et MVG... måste helt enkelt ha MVG i slutbetyg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) Tog "Vändpunkt" och vart färdig typ 8:45, sen satt jag och lyssnade på musik resten av tiden eftersom vi inte fick gå förrens 10:30 <_< tyckte det var skit enkelt :blink: Redigerat 11 Februari 2006 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.