Snooze Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Tja , Började precis om på pokemon Emerald.. Tack vare AR strul -.- Här är mitt lag hitills jag har kommit till andra gymmet... Quilava Lv 19 Pikachu lv 15 Totodile Lv 15 Bayleef Lv 17 Jag böt över dem från Saphire... Aja.. Har ni några tips om vilka pokemon jag ska addera till mitt team ?
Gtakillen Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 bra team ! träna alla dina till lv.25 och du krossar både Rocksanne och Brawly och kanske Wattson! _______________________-- :D LYCKA TILL :D --___________________ :cool:
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Houndoom och Togetic vore perfekt. ;)
MegaMartin Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Skrivet 7 Februari 2006 Med all respekt... Togetic är DÅLIG. Houndoom är tyvärr samma typ som Quilava... Fast Houndoom är bättre. Byt gärna ut. Hmm... Har du Larvitar? B) Han är bra. Kanske någon flying, som passar... Eller en Psychic... Kanske Meditite...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Skrivet 7 Februari 2006 Med all respekt... Togetic är DÅLIG. Houndoom är tyvärr samma typ som Quilava... Fast Houndoom är bättre. Byt gärna ut. Hmm... Har du Larvitar? B) Han är bra. Kanske någon flying, som passar... Eller en Psychic... Kanske Meditite... Togetic äger nästan alla Pokemons med sådan attackblandning. Men med Houndoom har du rätt.Jo,Larvitar skulle passa finfint.Eller en Hitmontop.Eller en Piloswine.
flygon Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Skrivet 11 Februari 2006 du skulle behöva en trapinch! Mooooohahahahahahaha!
unix Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Skrivet 11 Februari 2006 du skulle behöva en trapinch! Mooooohahahahahahaha! Moooohhahaha? Säger du mooooohahahaha när du skrattar? Konstigt -_-
DarknessGuy Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Skrivet 13 Februari 2006 Jag tycker ditt team ganska bra Jag också
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Skrivet 13 Februari 2006 du skulle behöva en trapinch! Mooooohahahahahahaha! Då skulle du bara hört hur jag skrattar då,jag låter som en get.
Rekommendera inlägg