Putside Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jo , det är ju lätt att bli lite irriterad på folk på msn som har ett namn på 20-ord som bara består av en massa sjabbel. Och då undrar jag om det finns nån funktion i msn 7.5 som gör att man kan ändra deras namn ( så man själv bara ser det ) till det man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag har för mig att det ska finnas en sådan funktion, men jag kommer inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Det tror jag inte, men det kommer att finnas på MSN Live 8.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 När är det tillgängliigt då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 du kan inte ändra någon annans namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 msn plus e gratis och bra med många funktioner och så kan man ändra namn på vem som helst ladda ner här: http://www.msgplus.net/global.php?lang=sv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Fick funktionen men också en massa annan skit på köpet. massor konstigt som installerades på datorn. Tar nog bort det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Vad är det som är så störande i det? De får väl skriva vad de vill. Det är msn till för, eller?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Vad är det som är så störande i det? De får väl skriva vad de vill. Det är msn till för, eller?! Jo men är det en person som citerar ett halvt kapitel ur en bok i sitt namn så kanske man inte vill att halva skärmen ska täckas av det citatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 msn plus e gratis och bra med många funktioner och så kan man ändra namn på vem som helst ladda ner här: http://www.msgplus.net/global.php?lang=sv Mina kompisar varnar mej för att ladda ner det för de säger att man jättelätt kan få virus då... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Nära att få virus också , blev tvungen att söka igenom datorn och några spionprogram hade upptäckts men jag reparerade dem. Men ladda inte ner det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Vad är det som är så störande i det? De får väl skriva vad de vill. Det är msn till för, eller?! Ja då förstår jag. Men tyvärr så går det ju inte att göra ngt åt det..Det ända är att be den personen att inte skriva så mkt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.