Manga Master Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 Hur är det jag tar bort inlägg? Vart gör jag klickar för att göra en poll? Citera
mr.best Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 vafan snackar du om jag fattar nada!!!, tata SVENSKA!!! Citera
MahL Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 Hur är det jag tar bort inlägg? Vart gör jag klickar för att göra en poll? asså du måste anmäla ditt inlägg om du vill att det ska tas bort och sen det andra fattar jag inte för att jag vet inte vad poll är och sen Mr.Best så svär inte och sen så ska du ju också snacka svenska då för att nada är inget svenskat ord och tata vad är det för att du skrev tata svenska? Citera
mr.best Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 men aså jag menade tala senska och för det andra så får jag svära men okej jag kan slippa att svara på ämnena om det är det ni vill Citera
Mikael Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 Poll är en omröstning, men det går inte att göra. mr.best: Du verkar ju inte ens kunna stava till ordet "Svenska". Citera
mr.best Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 a men vafan det är f*n inte lätt när man skriver skit fort Citera
incognito Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 Det är inte särskilt svårt. Jag skriver snabbt. Citera
Dannie Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 Tråd som gick åt skogen... som sagt, ni kan inte göra omörstningar, och kan tydligen inte ta bort inlägg heller. Även om det borde gå genom att trycka på krysset. Citera
Gäst Tobbis Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 det är bara mods som kan det Citera
Gäst YoTo Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 Tråd som gick åt skogen... som sagt, ni kan inte göra omörstningar, och kan tydligen inte ta bort inlägg heller. Även om det borde gå genom att trycka på krysset. Jäpp, vi måste anmäla för att inlägget tas bort. Weird..anmäla sig själv? Man kan få fängelse. Hehe. Citera
Dannie Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 Tråd som gick åt skogen... som sagt, ni kan inte göra omörstningar, och kan tydligen inte ta bort inlägg heller. Även om det borde gå genom att trycka på krysset. Jäpp, vi måste anmäla för att inlägget tas bort. Weird..anmäla sig själv? Man kan få fängelse. Hehe. Sant, men vi har än sålänge inte straffat folk så hårt. Vi skulle förlora i rätten ändå. Citera
Gäst YoTo Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 Bra.. Men tycker om man råkar göra dubbelpost eller gör med flit så kan en mod kopiera in dubbelposten till dennes första inlägg. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.