Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet
Hur är det jag tar bort inlägg?

Vart gör jag klickar för att göra en poll?

asså du måste anmäla ditt inlägg om du vill att det ska tas bort och sen det andra fattar jag inte för att jag vet inte vad poll är och sen Mr.Best så svär inte och sen så ska du ju också snacka svenska då för att nada är inget svenskat ord och tata vad är det för att du skrev tata svenska?

Skrivet

Tråd som gick åt skogen...

som sagt, ni kan inte göra omörstningar, och kan tydligen inte ta bort inlägg heller. Även om det borde gå genom att trycka på krysset.

Skrivet

som sagt, ni kan inte göra omörstningar, och kan tydligen inte ta bort inlägg heller. Även om det borde gå genom att trycka på krysset.

Jäpp, vi måste anmäla för att inlägget tas bort.

Weird..anmäla sig själv? Man kan få fängelse. Hehe.

Skrivet

Jäpp, vi måste anmäla för att inlägget tas bort.

Weird..anmäla sig själv? Man kan få fängelse. Hehe.

Sant, men vi har än sålänge inte straffat folk så hårt. Vi skulle förlora i rätten ändå.

Skrivet

Bra.. Men tycker om man råkar göra dubbelpost eller gör med flit så kan en mod kopiera in dubbelposten till dennes första inlägg.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...